سوالات متداول

/سوالات متداول
سوالات متداول2017-10-10T09:14:34+03:30

[vc_row][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”مدت زمان صرف شده برای آماده سازی سفارش تا قبل از ارسال چقدر است؟” tab_id=”1507626797623-6f364361-64d3″][vc_column_text]این مدت حداکثر ۲۴ ساعت به طول خواهد انجامید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”آیا امکان تحویل حضوری محصول در محل گالری وبفر فراهم است؟” tab_id=”1507625989833-3d2e2253-61b2″][vc_column_text]خیر گالری وبفر یک بستر فروش آنلاین می باشد و محصولات توسط پست پیشتاز یا پیک موتوری (تهران) برای مشتریان ارسال می گردد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”کیفیت چاپ طرح من برای کارهای سفارشی به چه صورت خواهد بود؟” tab_id=”1507626208579-94692b96-07df”][vc_column_text]کیفیت چاپ محصول نهایی مطابق کیفیت عکس ارسالی شما خواهد بود.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”جنس قاب های گوشی چاپی گالری وبفر چیست؟” tab_id=”1507626286891-401d2dca-82b7″][vc_column_text]جنس قاب ها عموما از پلاستیک سخت با روکش آلومینیوم می باشد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”آیا رنگ قاب های گوشی چاپی گالری وبفر ثابت است؟” tab_id=”1507626417321-8d13c3c6-b53e”][vc_column_text]بله رنگ قابها کاملا ثابت بوده و در اثر استفاده روزمره دچار افت کیفیت نخواهد شد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”آیا می توانم قاب خودم را برای گالری وبفر بفرستم تا چاپ روی آن انجام شود؟” tab_id=”1507626502307-d788f70b-36a9″][vc_column_text]خیر، به دلیل لزوم خاص بودن جنس محصول و مراحل فنی چاپ روی قاب، چاپ تنها روی محصولات انحصاری گالری وبفر قابل انجام است.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”مدل گوشی من در لیست شما نیست. آیا امکان چاپ روی آن فراهم است؟” tab_id=”1507626576621-b1ec8a4b-7695″][vc_column_text]خیر، چاپ تنها روی مدلهایی قابل انجام است که در صفحه محصول قابل مشاهده و انتخاب می باشند.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟” tab_id=”1507626642914-f89db2d1-144d”][vc_column_text]برای پیگیری سفارش خود می توانید با وارد شدن به حساب کاربری اتان در قسمت پنل کاربری، سفارشات را پیگیری نمایید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section icon=”fa-question-circle” title=”اگر سفارش من اشتباه ارسال شده بود باید چه کنم ؟” tab_id=”1507626705734-43be5136-4c79″][vc_column_text]در صورت اشتباه ارسال شدن سفارش می توانید از صفحه خدمات پس از فوش گالری وبفر آن را پیگیری نمایید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]